Причеп-самоскид HAWE
Причеп-самоскид HAWE
вимагає кращого забезпечення перевезення сільськогосподарської
продукції. З огляду на різноманітність вантажів, які необхідно
перевозити широкою популярністю починають користуватися
причепи-самоскиди, що дозволяють без додаткового переоснащення
швидко транспортувати і вивантажувати різні сипучі вантажі.
Технічні характеристики причепів-самоскидів MK / ZK
Тип |
МК 20 Т |
МК 22 Т |
MK 22 TS |
МК 29 Т |
МК 32 Т |
Дозволена загальна вага (т) |
20 |
22 |
23 |
30 |
33 |
Об’єм (м3) |
22 |
24 |
25 |
26 |
34 |
Об’єм (м3) з надставними бортами 50 см |
29 |
33 |
34 |
36 |
- |
Об’єм (м3) з надставними бортами 70 см |
- |
36 |
37 |
39 |
44 |
Розміри ковшової платформи |
|
|
|
|
|
довжина (м) |
6,30 |
6,60 |
7,00 |
7,20 |
8,20 |
ширина (м) |
2,20 |
2,20 |
2,20 |
2,20 |
2,20 |
висота (м) |
1,60 |
1,60 |
1,60 |
1,60 |
1,60 |
Загальні габарити |
|
|
|
|
|
довжина(м) |
8,10 |
8,35 |
8,75 |
8,95 |
9,75 |
ширина с шинами (м) |
2,60 |
2,60 |
2,60 |
2,75 |
2,85 |
висота (м) |
3,15 |
3,15 |
3,15 |
3,25 |
3,50 |
Гальма |
2-контурна пневматична |
2-контурна пневматична |
2-контурна пневматична |
2-контурна пневматична |
2-контурна пневматична |
Виконання ходової частини |
Мости ВРW тандем |
Мости ВРW тандем |
Мости BPW тандем |
Мости ВРW тридем |
Мости ВРW тридем |
Підвіска |
24 т, LK, маятниковий агрегат з динамічною зміною дорожнього просвіту |
32 т LK, маятниковий агрегат з динамічною зміною дорожнього просвіту |
32 т LK, |
36 т, LK, |
48 т LK, |
Керований міст (мости) |
Опція |
підтримуючий, з гідравлічним блокуванням |
підтримуючий, з гідравлічним блокуванням |
1-й і 3-й мости подтримуючі |
1-й і 3-й мости подтримуючі |
Сцепка |
|
|
|
|
|
вушко зверху |
серія |
серія |
- |
- |
- |
знизу К80 |
Опція |
Опція |
серія |
серія |
серія |
Амортизация дишла |
серія |
серія |
серія |
гідравлічна |
гідравлічна |
Шини |
|
|
|
|
|
серія |
550/60x22,5 16 PR |
550/60x22,5 16 PR |
Michelin Cargo BIB X 600/55 R 26,5 |
600/55x26,5 16 PR |
700/50X26,5 16 PR |
Кут перекидання (в градусах) |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
Необхідна кількість масла, прибл., л |
44 |
44 |
44 |
52 |
67 |
Опції |
|
|
|
|
|
Примусове керування |
- |
0 |
0 |
0 |
0 |
ходова частина з гідропневматичною підвіскою і додатковим підйомним мостом |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Високоякісний тент і дуги, що відрізняються простотою у використанні |
0 |
0 |
S |
0 |
0 |
Виконання з двохстороннім вивантаженням назад/вліво |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Клапан для швидкого опускання |
0 |
0 |
S |
0 |
0 |
Відкриття заслінки за допомогою гідравлічного приводу при використанні механізму бічного розвантаження |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Сцепний пристрій автоматичний, 16 т |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Гідравлична підвіска заднього мосту |
Б |
Б |
S |
Б |
Б |